Verdiği Cevaplar

  • jQuery Slider Otomatik Döndürme
    javascriptin setTimeout(); fonksyonunu kullanman lazım kardeşim.Biraz araştırırsan aslında zor olmad...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • XML'den veri okuyup, array'e atma
    http://mysrc.blogspot.com/2007/02/php-xml-to-array-and-backwards.html...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Ajax ile listeleme yaparken sayfa donuyor
    kodları yazar mısın ?
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Php Mysql İd göre resim çekme sorunu
    Where yazmayı unutmuşsun kardeşim...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Scroller
    jquery ile basit bi şekilde yapabilirsin kardeşim.jQuery ile slider yapımı diye aratsan google da ye...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Resmi Farklı Kaydetmet
    sanırım .htaccess ile olur bu.htaccess kodlamasını blmyorm ama biraz google da aratırsan bulabilirsi...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • istenmeyen kelimeleri engelleme
    str_replace kullanımını öğrenmen gerekir kardeşim. $yeni_dizi = str_replace("küfürlü_kelime","yeni...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Php Switch Case Yerine
    belki değişkenle dosya isimlerini aynı yaparsan for kullanarak otomatik hale falan getirebilrsin düş...
    1 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • User Agent ile erisimi kisitlanmis bir Url nin hangi User Agent i kullandigini nasil buluruz ?
    nası öğrencen ? valla bilen varsa bana da göstersin :D:D:D
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Mysqlden Çekilen Tek Tırnak ve Çift Tırnaklı içerikleri
    strip_tags(); kullan kardeşim.
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    8 yıl önce sorulmuş, 8 yıl önce cevap yazılmış
  • Ftp de klasöre ulaşamıyorum
    dosyanın izinlerine bak istersen bi. chmod 777 yap dene.
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    9 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış
  • bot yazarken linkleri temizlemek
    Tam olaradak yazamıycam ama dilimin döndüğü kadarıyla bişeyler yaziym belki faydam olur.Mesela ...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    9 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış
  • PHP ile ftpden klasör indirmek
    Belki şu şekilde yapabilirsin.Ftp bağlantısını kurduktan sonra istediğin klasörü listeletirsin (Sunu...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    9 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış
  • Google Özel aramayı yeni sekmede açma
    Hocam dediğini şu şekilde yapabilrsin.Yalnız dediğim şeyi biraz incelemen gerekecek. Mesela aşağıda...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    9 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış
  • PHP de Bir Class'taki Değeri Ekrana Bastırma
    hocam new ile class 'ı çağır ve bi deişkene ata. $c = new currency; echo $c->money['EUR']."...
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    10 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış
  • Php Regex
    içeriğini derken ?
    0 kişi beğenmiş, 0 kişi beğenmemiş
    9 yıl önce sorulmuş, 9 yıl önce cevap yazılmış